?

Log in

No account? Create an account

July 18th, 2004

02:40 pm
DIE YOUNG AND SAVE YOURSELF

so...yeah
here i am updating my journal...
i have absolutely nothing to say coz pretty much my life is boring...
Dashoboard Confessional concert in 10 days...yay!!!
Back to school tomorrow...which sucks
There's a massive tree blocking our street coz of this massive storm...just thought you'd all like to know...
so yea...
STAY TRUE TO THE LEGACY...
I'm gonna go skateboard naked in the rain...okay...not the naked part...life sux...Brand New rock

08:02 pm
is that what you call a getaway? tell me what you got away with

okay...i am so bored, this is the second time in one day i am writing in this rotten thing...
yea...moo..moo
i have no idea where that came from...
Dashboard STILL in 10 days...
i found the best site...lol...u can make ransom notes...i forgot the address though...dammit...I H8 BLINK 182...
damn...my metallica poster just fell down...now i have to get my arse of this chair and stick it back...so yea...
STAY TRUE TO THE LEGACY...trish \m/